Chestionar pacienti / apartinatori

In scopul evaluarii calitatii serviciilor medicale pe care le asigura Spitalul Municipal de Urgenta "Elena Beldiman" Barlad, va rugam sa raspundeti la intrebarile din acest chestionar si sa ne transmiteti sugestiile si propunerile dvs. pentru imbunatatirea activitatii. In acest chestionar nu trebuie sa va treceti numele dvs si va asiguram de confidentialitatea raspunsurilor.

Raspundeti la intrebarile din chestionar, alegand varianta care descrie cel mai bine situatia dvs. In cazul pacientilor copii, sau fara discernamant, temporar sau constant, chestionarul se va completa de catre apartinatori. Chestionarele completate se predau Asistentei sefe din sectie/compartiment , pentru a fi transmise la Compartimentul de Managementul Calitatii pentru prelucrare si analiza.


Campurile marcate cu * sunt obligatorii


Data* :


Sunteti internat in sectia:

Sexul:
Varsta in ani :


Cand ati intrat prima data in aceasta unitate ce impresie v-ati facut ? Alegeti trei cuvinte care descriu cel mai bine situatia din acel moment din unitatea de primire
Notati 1, 2 sau 3 in ordinea prioritatii

Curatenie:

Lux:

Aglomeratie:

Dezordine:

Mizerie:

Disciplina:

Liniste:

Saracie:


Situatia din unitatea de primire, pe care tocmai ati descris-o, v-a modificat starea de spirit?

M-a demoralizat:

Nu a avut nici un efect:

Nu a avut nici un efect:


Cum ati ajuns sa apelati la internare pentru spitalul nostru (alegeti una din variantele de raspuns):




Sunteti la prima internare sau la o reinternare?




In cadrul acestei internari, puteti spune ca:

Ati fost primit cu amabilitate de la inceput?

Ati fost condus la explorari ?

Ati facut baie la internare ?

Ati fost informat pe intelesul dvs. despre boala, tratament, risc operator, risc anestezic, prognostic?

Ati adus medicamente de acasa ?

Ati avut complicatii post-operatorii?

Fiolele s-au deschis in fata dvs.?

Ati sesizat orice forma forma de conditionare a ingrijirilor de care ati avut nevoie?

Ati simtit nevoia sa recompensati prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multa atentie din partea acestora?

Ati fost informat despre drepturile pacientului?



Apreciati pe o scala de la 1 la 5 calitatea serviciilor mentionate mai jos primite de catre dvs.

Atitudinea personalului la primire :

Atitudinea personalului pe parcursul sederii dvs. in unitate

Ingrijirea acordata de medic :

Ingrijirea acordata de asistente

Ingrijirea acordata de infirmiere

Ingrijirea post operatorie si ATI

Calitatea meselor servite

Calitatea conditiilor de cazare salon (dotare, facilitati)

Calitatea grupurilor sanitare (bai+WC)

Curatenia in ansamblu

Tinand cont de toate cele mentionate mai sus va rugăm sa ne spuneti...
Cat de multumit sunteti/ati fost ?

Daca ar fi sa aveti nevoie de un serviciu medical disponibil in aceasta unitate v-ati intoarce aici?

Daca un apropiat, un prieten sau alta persoana ar avea nevoie de un serviciu medical despre care stiti ca este disponibil aici i-ati recomanda sa vina?

Dupa toata aceasta perioada petrecuta aici, care este lucrul pozitiv care va vine in minte?

Ce v-a placut cel mai mult?
Dar negativ? Ce nu v-a placut?
Sugestii de imbunatatirea activitatii