29.05.2025 – Spitalul Municipal de Urgenţă „Elena Beldiman” Bârlad organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi: Inspector de specialitate I, Referent de specialitate I – contractări, Fochist
ANUNŢ
Spitalul Municipal de Urgenţă „Elena Beldiman” Bârlad cu sediul in Str. Republicii nr. 300, Bârlad, jud. Vaslui, cod fiscal: 4446481, Tel. 0235/416.440, Fax. 0235/413.303, Email: spitalul.municipal.barlad@gmail.com, în conformitate cu dispoziţiile HG nr. 1336/2022, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale pe perioadă nedeterminată:

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune fizic la Serviciul de Resurse Umane al unitatii, in intervalul orar 11.00 – 15.00, până pe data de 13.06.2025 ora 14.00.
Concursul se desfaşoară după următorul calendar:
18.06.2025, ora 09.00 – afişare rezultate selecție dosare;
Pentru inspector de specialitate I si referent de specialitate I – contractări
23.06.2025, la orele din tabel – proba scrisă;
24.06.2025, ora 09.00 – afişare rezultate proba scrisă;
24.06.2025, ora 15.00 – termen depunere contestaţii la proba scrisă;
25.06.2025, ora 15.00 – afişare rezultate contestaţii proba scrisă;
26.06.2025, la orele din tabel – proba practică;
27.06.2025, ora 09.00 – afişare rezultate proba practică;
27.06.2025, ora 14.00 – termen depunere contestaţii la proba practică;
30.06.2025, ora 15.00 – afişare rezultate contestaţii proba practică;
01.07.2025, la orele din tabel – interviu;
02.07.2025, ora 09.00 – afişare rezultate interviu;
02.07.2025, ora 15.00 – termen depunere contestaţii la interviu;
03.07.2025, ora 15.00 – afişare rezultate contestaţii interviu;
04.07.2025, ora 14.00 – afişare rezultate finale.
Pentru fochist
23.06.2025, la orele din tabel – proba scrisă;
24.06.2025, ora 09.00 – afişare rezultate proba scrisă;
24.06.2025, ora 15.00 – termen depunere contestaţii la proba scrisă;
25.06.2025, ora 15.00 – afişare rezultate contestaţii proba scrisă;
26.06.2025, la orele din tabel – interviu;
27.06.2025, ora 09.00 – afişare rezultate interviu;
27.06.2025, ora 14.00 – termen depunere contestaţii la interviu;
30.06.2025, ora 15.00 – afişare rezultate contestaţii interviu;
01.07.2025, ora 15.00 – afişare rezultate finale.
Condiţiile generale de ocupare a posturilor sunt prevăzute la art. 15 din HG nr. 1336/2022 cu modificările şi completările ulterioare.
Dosarele de înscriere la concurs vor conţine în mod obligatoriu următoarele acte:
a) formular de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la <LLNK 12019 118 12 202 1 39>art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea <LLNK 12008 76 12 221 0 17>Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) chitanţa obţinută în urma achitării taxei de înscriere la concurs (150 lei pentru inspector de specialitate I si referent de specialitate I – contractari și 100 lei pentru fochist).
Copiile dupa actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale pentru a fi certificate conform cu originalul, de către secretarul comisiei de concurs.
Toate probele de concurs se vor sustine la sediul unitatii, la pavilionul central din str. Republicii nr. 300.
Informaţii referitoare la organizarea şi desfăşurarea concursurilor, bibliografiile şi după caz, tematicile, calendarele de desfăşurare a concursurilor sunt afişate la sediul unităţii şi pe site-ul unitatii: www.spital-barlad.ro
Relaţii suplimentare se obţin la telefon: 0235.416.440 int. 147.
Bibliografiile și tematicile pentru posturile scoase la concurs sunt următoarele:
TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE
Pentru ocuparea postului de INSPECTOR de SPECIALITATE in cadrul Serviciului Administrativ
Bibliografie:
1. Regulamentul Intern al Spitalului Municipal de Urgenta ,, Elena Beldiman “ Barlad;
2. Regulamentul de Organizare si Functionare al Spitalului Municipal de Urgenta ,, Elena Beldiman “ Barlad
3. Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor;
4. Legea 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca;
5. Legea 53/2003 privind Codul Muncii
6. Ordinul MAI 146/1427 din 24.10.2013 pentru aprobarea Dispozitiilor generale de aparare impotriva incendiilor in unitatile sanitare.
7. Fisa postului.
Tematica:
1.Regulamentul Intern al Spitalului Municipal de Urgenta ,, Elena Beldiman “ Barlad;
2. Regulamentul de Organizare si Functionare al Spitalului Municipal de Urgenta ,, Elena Beldiman “ Barlad ( articol 261-275 )
3. Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor; (art.22);
4. Legea 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca;( art.22-23);
5. Legea 53/2003 privind Codul Muncii ( art. 10-36, 37-40, 43-44, 45-67– drepturile si obligatiile salariatului, delegarea, detasarea, contractual individual de munca, incetarea si suspendarea contractului.)
6. Ordinul MAI 146/1427 din 24.10.2013 pentru aprobarea Dispozitiilor generale de aparare impotriva incendiilor in unitatile sanitare ( art.63-68).
7. Fisa postului.
BIBLIOGRAFIE
Pentru postul de Referent de specialitate I – Contractari – Serviciul Achizitii Publice si Contractari
- Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Reglementări privind achizitiile publice
- Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului – cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
cu tematica Reglementări privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica
- Legea nr.101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor, cu modificările si completările ulterioare;
cu tematica Reglementari privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor
- Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii , cu modificarile si completarile ulterioare,
cu tematica organizarea si functionarea spitalelor, conducerea spitalelor, finantarea spitalelor
- Regulamentul intern al Spitalul Municipal de Urgență Elena Beldiman Bârlad
- Regulamentul de organizare si functionare al Spitalul Municipal de Urgență Elena Beldiman Bârlad
TEMATICA
Pentru postul de Referent de specialitate I – Contractari – Serviciul Achizitii Publice si Contractari
1. Praguri valorice si estimarea valorii achizitiilor publice
2. Activitati de achizitie centralizata si achizitii comune ocazionale
3. Reguli de participare si desfasurare a procedurilor de atribuire
4. Modalitati de atribuire
5. Organizarea si desfasurarea procedurii de atribuire
6. Executarea contractului de achizitie publica
7. Notificarea prealabila
8. Contestatia formulata pe cale administrativ-jurisdictionala
9. Cai de atac impotriva deciziilor Consiliului
10. Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
11. Sistemul de remedii judiciar
12. Realizarea achizitiei publice
13. Planificarea si pregatirea realizarii achizitiei publice
14. Utilizarea DUAE (Document Unic de Achizitie European)
15. Incarcarea in SICAP a anuntului de intentie
16. Incarcarea in SICAP a anuntului de participare
17. Incarcarea in SICAP a unei proceduri simplificate (cerere de oferta)
18. Modalitatea de efectuare in SEAP a unei cumparari directe
19. Drepturile si obligatiile salariatilor
20. Drepturile si obligatiile angajatorului
21. Atributii specifice postului
22. Organizarea si functionarea spitalelor
23. Conducerea spitalului
24. Finantarea spitalelor
BIBLIOGRAFIE
Pentru postul de Fochist – Serviciul Tehnic
Bibliografie:
- LEGE nr. 64 din 21 martie 2008 (*republicata*)- privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de conbustibil;
- Prescriptie Tehnica PT C1-2010- Cazane de abur, Cazane de apa fierbinte, Supraincalzitoare si Economizoare independenta;
- Prescriptie Tehnica PT C9-2010- Cazane de apa si Cazane de abur de joasa presiune;
- Prescriptie Tehnica PT C11-2010- Sisteme de autorizare aferente centralelor termice si Instalatii de ardere aferente cazanelor;
- Prescriptie Tehnica PT CR8-2010- Autorizarea personalului de deservire a instalatiilor / echipamentelor si acceptarea personalului auxiliar de deservire.
- Manualul fochistului;
- Standard ocupational – Fochist;
- Fisa postului pentru meseria de fochist
- Legea 319-2006- Legea securitatiisi sanatatii in munca si normele metodologice de aplicare a acesteia.
TEMATICA
Pentru postul de Fochist – Serviciul Tehnic
- Descrierea generala si destinatia cazanului;
- Caracteristici tehnice ale cazanului;
- Conditii de instalare a cazanului:
- Generalitati;
- Conditii de amplasare
- Alimentarea cu conbustibil/tipuri de conbustibil;
- Alimentarea cu energie electrica;
- Cosul de fum;
- Functionarea cazanului (verificare, punere in functiune, exploatare, oprire);
- Intretinerea cazanului si a arzatorului;
- Elemente de sigursnta ale cazanului;
- Atributiile si responsabilitatile fochistului;
- Regululi de securitate sis sanatate in munca si situatii de urgenata;
- Norme de prevenire si stingere a incendiilor;
- Comunicare interpersonala.
DIRECȚIUNEA