Spitalul Municipal de Urgenţă „Elena Beldiman” Bârlad organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale pe perioadă nedeterminată:

ANUNŢ

                        Spitalul Municipal de Urgenţă „Elena Beldiman” Bârlad cu sediul in Str. Republicii nr. 300, Bârlad, jud. Vaslui, cod fiscal: 4446481, Tel. 0235/416.440, Fax. 0235/413.303, Email: spitalul.municipal.barlad@gmail.com, in conformitate cu dispozitiile HG nr. 1336/2022, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale pe perioadă nedeterminată:

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune fizic la Serviciul de Resurse Umane al unitatii, in intervalul orar 11.00 – 15.00, până pe data de 22.01.2025 ora 14.00.

Concursul se desfasoara dupa urmatorul calendar:

            29.01.2025, ora 09.00 – afisare selectia dosarelor de concurs;

            30.01.2025, ora 09.00 – contestatii privind selectia dosarelor;

            30.01.2025, ora 14.00 – afisare rezultate contestatii selectai dosarelor;

            31.01.2025, ora 09.00 – proba practica;

            31.01.2025, ora 15.00 – afisare rezultate proba practica;

            03.02.2025, ora 15.00 – termen depunere contestatii la proba practica;

            04.02.2025, ora 09.00 – afisare rezultate contestatii proba practica;

            05.02.2025, ora 09.00 – interviu;

            05.02.2025, ora 15.00 – afisare rezultate interviu;

            06.02.2025, ora 15.00 – termen depunere contestatii la interviu;

            07.02.2025, ora 09.00 – afisare rezultate contestatii interviu;

            10.02.2025, ora 12.00 – afisare rezultate finale.  

Condiţiile generale de ocupare a posturilor sunt prevăzute la art. 15 din HG nr. 1336/2022 cu modificarile si completarile ulterioare.                      

Dosarele de înscriere la concurs vor conţine în mod obligatoriu următoarele acte:

  1. a) formular de înscriere la concurs;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  5. e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la <LLNK 12019 118 12 202   1 39> 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea <LLNK 12008    76 12 221   0 17>Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. i) curriculum vitae, model comun european;
  10. j) chitanţa obţinută în urma achitării taxei de înscriere la concurs (100 lei).

Copiile dupa actele prevazute mai sus se prezinta insotite de documentele originale pentru a fi certificate conform cu originalul, de catre secretarul comisiei de concurs.

Toate probele de concurs se vor sustine la sediul unitatii, la pavilionul central din str. Republicii nr. 300.

                        Informaţii referitoare la organizarea şi desfăşurarea concursurilor, bibliografiile şi după caz, tematicile, calendarele de desfăşurare a concursurilor sunt afişate la sediul unităţii şi pe site-ul unitatii: www.spital-barlad.ro

                        Relaţii suplimentare se obţin la telefon: 0235.416.440 int. 147.

DIRECŢIUNEA